I'm no longer a slave to fear, i'am a child of God!!!

7 maart 2015 - Jeffreysbaai, Zuid-Afrika

Ik heb het gevoel en het verlangen om iets persoonlijks te delen. Tegelijkertijd bang voor veroordeling en afwijzing en toch ga ik het doen! Waarom? Omdat het niet gaat om wat mensen denken over mij maar om wat God over mij denkt. En dat ik mag weten dat ik Zijn geliefd kind ben, dat ik Zijn dochter ben van wie Hij zielsveel houd. Dat Hij mij zo wonderlijk mooi heeft gemaakt in mijn moeders schoot. Dat Hij over mij heeft nagedacht en een plan voor mij heeft. Dat Hij elke dag voor mij zorgt en mij geeft wat ik nodig heb.Dat Hij mijn pijn en verdriet ziet, mijn strijd en mij gevecht elke dag weer. Maar ook dat Hij zegt: lief kind van Mij, geef dat maar aan Mij. Al je moeheid, pijn en strijd. Ik zal je helen en je vrijheid geven waar je zo naar verlangt. Ik zal je hart vullen met de waarheid en de leugen verbannen uit je hart. Ik zal je pijn en je verdriet helen van alles wat jou is aangedaan en jij mag gaan geloven dat je Mijn geliefde dochter bent en dat ik zielsveel van je houd. Zoveel dat ik mijn enige Zoon voor jou gegeven hebt!

I'm no longer a slave to fear, I'm a child of God!

Ik ben een kind van God, Ik hoef niet langer angstig te zijn, ik mag mijn Vader vertrouwen en ik mag bij Hem op schoot zitten. Ik mag met Hem praten over alles wat mij dwars zit. Ik mag met Hem praten over alle mooie dingen die gebeuren en die ik zie. Ik mag altijd bij Hem komen, zoals ik ben. Ik hoef niet langer een masker op te doen, ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben. Ik hoef niet beter te zijn dan dan dat ik ben, ik mag bij mijn Papa komen zoals ik ben, want dat heeft Hij het liefst.

I'm no longer a slave to fear, I'am a child of God.

Ik mag bij mijn Vader rust vinden als mijn hart onrustig is, ik mag bij mijn Vader genezing vinden als mijn lichaam pijn doet, ik mag bij mijn Vader de waarheid vinden als mijn hoofd leugens vertelt. Het is ongelooflijk wat voor geweldige Vader ik heb. Het maakt me stil, het maakt me rustig, het maakt me dankbaar. het maakt me blij. God deed iets met mij vanavond. De duivel ook, hij had me vast, hij verstikte me, maar God was sterker en gaf mij de kracht om los te komen van de duivel en ik wil dat. Ik wil loskomen van mijn verleden, ik wil heling ontvangen van de pijn die ik nog zo vaak voel, ik wil vrijheid in mijn hart en in mijn gedachten, ik wil de mensen vergeven die mij pijn hebben gedaan. Ik wil niet langer in angst leven maar in vrijheid, Ik wil licht in mijn hart en geen donker meer. Ik wil een kind van God zijn en de dochter zijn Hoe hij dat bedoeld heeft.Dat is mijn diep diep verlangen. En God is mij aan het kneden, liefdevol, Hij wacht en is geduldig want ik heb vaak nog mij harnas om. Bestand tegen de mensen om mij heen die mij pijn doen en mij veroordelen. Maar dat harnas valt steeds meer en meer van mij af en maakt plaats voor vrijheid en licht. En ik ben er nog niet, maar er is een begin, er is een opening en ik weet dat God door wil gaan met het kneden. En dat ik mijzelf kan zien als prachtige dochter van mijn Vader. Dat ik van mezelf houden kan en dat ik doordat ik de liefde van God krijg, oprecht liefde mag gaan uitdelen. En dat ik mag weten dat ik niet alleen hoef te vechten maar dat Jezus dat al gedaan heeft voor mij. Dat ik niet meer hoef te overleven maar dat ik mag gaan leven. Wauw, hoe mooi is dat? Leven als kind van God, leven in vrijheid? Leven in Zijn perfecte liefde. Leven met Hem, wandelen met mijn Vader, hand in hand en genieten van Hij geeft aan mij. O, ik verlang daarna en ik wil dat en ik ga het doen. Ik wil mijn Vader opnieuw leren kennen en mijzelf compleet aan Hem geven, gewoon zoals ik ben, omdat dat goed genoeg is. Hoe heerlijk en bevrijdend is dat?!

Ik weet niet hoe warrig dit verhaal is, het maakt me eigenlijk ook niet uit. Het maakt me eigenlijk ook niet uit wat je ervan vind. Misschien vind je het wel te persoonlijk. Maar ik leer steeds meer en meer dat het goed is om te delen wat God met mij doet en hoe Hij werkt in mijn leven. Ik kan het voor mezelf houden maar ik kan het gewoonweg niet, Dit wat er allemaal gebeurt in de laatste vijf weken, het is teveel, het is te groot.En de eer komt God toe! Ik wil het soms van de daken schreeuwen maar dat zullen de buren niet waarderen dus doe ik het maar op deze manier. Ik wil niet alleen maar vertellen wat ik allemaal doe, ik wil delen wat God met mij doet, hoe Hij mij aan het veranderen is en mijn leven. En het doet pijn en het is moeilijk maar Hij draagt mij, dag en nacht. En wie ben ik dan om te denken dat ik het leven niet aankan? Dat ik wil opgeven. Jezus stierf voor mij, voor MIJ! En Hij gaat mij voor in het leven, als ik dat toelaat. En dan is het leven zoveel mooier dan dat ik voor Hem ga lopen.

I'm no longer a slave of fear, I'am a child of God!

Lieve Vader, lieve Papa,

Ik wil u danken voor uw eindeloze trouw, ik wil u danken voor u oneindige liefde, ik wil u danken voor u geduld, ik wil u danken dat u mij draagt elke dag weer, ik wil u danken dat u mij vrijheid geeft, ik wil u danken dat ik u dochter mag zijn, ik wil u danken dat u mij zo mooi gemaakt heeft, ik wil u danken dat u uw Zoon voor mij gegeven heeft, ik wil u danken, ik wil u danken, ik wil u danken. Ik wil u prijzen om wie u bent, ik wil juichen voor u, ik wil u loven elke dag weer! Dank u Vader voor alles, dank u wel. Dank u wel dat ik bij u op schoot mag zitten. Ik hou van u. Liefs van uw dochter Geertje

I'm no longer a slave to fear, I'am a child of God!!!

1. Geanne De Goede:
    7 maart 2015
    Wat een prachtige waarheden benoem je, en wat heb je weer veel geleerd!

"Ik weet niet hoe warrig dit verhaal is, het maakt me eigenlijk ook niet uit. Het maakt me eigenlijk ook niet uit wat je ervan vind. Misschien vind je het wel te persoonlijk. Maar ik leer steeds meer en meer dat het goed is om te delen wat God met mij doet en hoe Hij werkt in mijn leven." AMEN! Ik hoop dat je nog veel meer deelt van wat God doet in jouw leven!

God zegen gewenst over je proces va genezing, bevrijding en vergeving.
    Liefs Geanne
  2. Wilma:
    8 maart 2015
    Topper! Wat een krachtige waarheid!!!
  3. Age en Esther:
    9 maart 2015
    Prachtig! Dankjewel weer! Gods zegen!
  4. Hinke:
    9 maart 2015
    Lieve dochter, ik kan alleen maar zeggen: AMEN,AMEN,AMEN!!!!
  5. Hendrik en Gerlinde:
    Hey zus!

Wat een mooie verhalen allemaal. Leuk om te lezen wat je allemaal beleeft en wat het allemaal met je doet.
    Respect voor wat je allemaal gedaan hebt met de orientation! Das niet niks ;)

Keep up the good work!!!

Groetjes,

Hendrik en Gerlinde
  6. Marian van Beusekom:
    10 maart 2015
    Dank je wel Geertje voor jouw openhartigheid. Door jou woorden heen wordt ik ook geraakt. Ik vind het zo fijn voor je dat je aan het "landen" bent.
  7. Gert:
    15 maart 2015
    En het volk zei: AMEN!
    Gaaf! Echt heel bijzonder, laat God maar zijn gang dan zal Hij je mooier maken dan je ooit had durven hopen.
  8. Margamolenaar:
    18 maart 2015
    Ha Geertje,
    Ik heb net al je 'avonturen' doorgelezen. Wat zullen we erop zeggen Geert. Het is vooralsnog één grote confrontatie met jezelf en met anderen. Dat is 'de manier' in het leven om gevormd te worden. Vaak achteraf weten we wat alle ervaringen in het leven je gebracht hebben. 'De klim naar de top van de berg' kan loodzwaar zijn Geert, maaar: het uitzicht
    daarna zal schitterend zijn.
    Dag leuke Geert, een
    dikke zoen en omhelzing van Marga.
  9. Margamolenaar:
    21 maart 2015
    Je zult wel denken Geert: Nou nou bij Marga is het hollen of
    stilstaan in haar reageren........
    Ik denk gewoon even aan je, en wens je een fijne dag toe!!
    m
  10. Talitha:
    23 maart 2015
    Prachtig, wat een belevenis... Beetje late reactie, maar beter laat dan nooit! Mooi om te lezen hoe je mag ontvangen. Hier ook 'work in progress'... Ik hoef geen slaaf te zijn van angst, want ik ben een kind van God. Love you!
  11. Janneke:
    24 maart 2015
    Wat een geloofsbelijdenis! Amen!! XXXX
  12. Lisa:
    29 maart 2015
    Vet!
    Dat is wat ik ervan vind, ook al maakt het jou niet uit wat ik ervan vind, maar ik zeg het toch ;)

Xx Lisa