Solitude

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik voor iig een week niet bereikbaar ben. We hebben namelijk solitude en dat houd in dat je een week (of langer) echt door brengt met God. We slapen op een boerderij en zullen buiten zijn 24/7. We hebben geen douche, slapen op de grond, geen tent, minimaal eten, mogen alleen maar tien items meenemen (denk aan 1 item is een paar sokken enz) en je brengt de grootste tijd alleen door zonder andere mensen om je heen.

Het is echt bedoeld om de tijd door te brengen met God en dat je de revelation hebt dat je dan niet veel nodig hebt. Een tijd om te praten, te bidden, te lachen, te huilen, een tijd om intiem te zijn met je Vader. Want ook al doe ik een bijbelschool het is en blijft lastig om echt tijd door te brengen met God. Om op zijn schoot te zitten en te luisteren naar wat Hij heeft te zeggen. Want dat is wat Hij uiteindelijk zo graag wil. Hij wil intiem zijn met ons, Hij wil tijd door brengen met ons, Hij wil er zijn voor ons.

Ik zie er naar uit en ben erg benieuwd wat deze week voor mij gaat brengen. Zou je voor mij willen bidden? Dat mijn hart open is, dat ik me niet laat lijden door de ongemakken maar dat ik me volledig kan richten op mijn Vader en wat Hij tegen mij zeggen wil.

En ik laat weer van me horen als ik mijn telefoon en laptop terug heb! :)

Zegen!

Geertje

Wil je me steunen? Heel erg graag! Dan kan dat eenmalig of gedurende het jaar. Dit graag op:

NL83 ABNA 0626 3823 86 t.n.v. G.H. Wibbelink, t.b.v. Road to Africa.

Alvast heel erg bedankt!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Geanne De Goede:
    13 september 2015
    Succes! Ik zal voor je bidden.
    Liefs Geanne
  2. Gert:
    Lieve zus,
    Dichtbij Hem is de beste plek! Je bent gezegend. Veel succes we bidden voor je.

Gert
  3. Talitha:
    Hey Geertje,

Eeen hele bijzondere, mooie en gezegende tijd toegewenst met ontmoeting en liefde. Bid voor je.

Kus, Talitha
  4. Els:
    Lieve Geertje,
    een week vol zegen toegewenst.
    Dat je zult ervaren dat God heel dicht bij je is.
    Heb voor je gebeden.

Hartelijke groeten, Els
  5. Marian van Beusekom:
    Lieve Geertje,
    Aan Uw voeten Heer is de mooiste plaats! Daarom kniel ik neer bij U.
    Denk aan jou in mijn gebeden!
    Lieve groet Marian
  6. Hinke:
    16 september 2015
    Lieve dochter,
    Bid voor jou, God's nabijheid en zegen toegewenst!
  7. Hinke Braam:
    4 oktober 2015
    hey Geertje, ben erg benieuwd hoe je het hebt gehad....